Районна газета

ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗА 2018 РІК

На засіданні колегії райдержадміністрації розглянули питання про стан роботи Великописарівської районної державної адміністрації із зверненнями громадян за 2018 рік

«За 2018 рік до Великописарівської районної державної адміністрації надійшло 106 звернень проти 104 за звітний період у 2017 році. З них: поштою  - 37,  прийнято  на особистому прийомі – 69, в тому числі з Сумської ОДА – 23.

Порушено питань у зверненнях громадян – 116», - зазначила Віта Гусєва, провідний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації.

За її словами, з числа усіх розглянутих у зверненнях питань вирішено позитивно – 74, що становить 71,8%, на 29 надано детальні роз’яснення та 13 звернень знаходиться на контролі. Вирішено позитивно питань на особистих прийомах 49, що становить 66,2%..

Звернення надходили з питань соціального захисту населення – 25, праці та заробітної плати - 3, освіти – 13, аграрної політики та земельних відносин  - 29, охорони здоров’я - 10, екології та природних ресурсів – 1, комунального господарства - 11, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту – 1, транспорт і зв'язок – 4, фінансова, податкова, митна політика – 1, житлової політики – 1, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації – 2, діяльності центральних органів виконавчої влади – 3, діяльність органів місцевого самоврядування – 2, діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1 та з інших питань – 9.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 10 колективних звернень проти 4 у 2017 року, що стосувались таких питань:

- щодо спуску води на автодорозі від с. Катанське до с. Дружба;

- щодо підвозу дітей до Рябинівської ЗОШ  I-III ст.;

- щодо невиконання своїх обовязків головою Кириківської селищної ради Морозом І.М.;

- 2 звернення щодо навчання учнів Кириківської ЗОШ без вивчення російської мови;

- щодо відновлення маршруту Кириківка – Велика Писарівка через с. Тарасівка;

- щодо застосування пестицидів поблизу жителів с. Лугівка;

- щодо законності дій керівником апарату Сумської ОДА під час прийому громадян в Кириківській с.р. ;

- щодо прокладання дороги по вулиці Ржавець в с. Їздецьке;

- щодо функціонування та фінансування філії Правдинської музичної школи.

За 2018 рік через електронну пошту від державної установи «Урядовий контактний центр» та «Сумський обласний контактний центр» до районної державної адміністрації надійшло 169 звернення, за звітний період 2017 року надійшло 157 звернень. Серед порушених питань найбільше стосувалося соціального захисту населення, аграрної політики, праці і заробітної плати та освіти.

У районній державній адміністрації працює “пряма” телефонна лінія та “телефон довіри”, громадяни мають можливість безпосередньо спілкуватись з керівництвом районної державної адміністрації.

У районній державній адміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За 2018 рік проведено 12 засідань комісії.

Всі звернення, що надходили до райдержадміністрації, інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування були розглянуті в установлені терміни.