Районна газета

НА ВЕЛИКОПИСАРІВЩИНІ ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2017 РОКУ

На засіданні колегії райдержадміністрації розглянули питання про стан роботи із зверненнями громадян у Великописарівській районній державній адміністрації за І півріччя 2017 року

 «З метою розв’язання своїх проблем до районної державної адміністрації протягом першого півріччя  2017 року звернулося 68 громадян, що на 34 звернення більше, ніж за звітний період 2016 року. З них поштою - 14, прийнято на особистому прийомі - 54, в тому числі з Сумської ОДА- 6», - зазначила Наталія Малафій, начальник загального відділу апарату райдержадміністрації.

         За її словами, порушено питань у зверненнях громадян – 72, що на 36 більше ніж за звітний період 2016 року.

Звернення надходили з питань соціального захисту населення – 9, праці та заробітної плати - 5, освіти – 12, аграрної політики та земельних відносин  - 9, діяльність центральних органів виконавчої влади – 1, охорони здоров’я - 6, комунального господарства - 8, культури та культурної спадщини – 1, діяльності місцевого самоврядування – 1, транспорту і зв'язку – 3, обороноздатності, суверенітету- 1,фінансової, податкової, митної політика -1 та з інших питань – 11. З числа усіх розглянутих у зверненнях питань вирішено позитивно – 54, на 18 надано роз’яснення.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем пільгових категорій громадян - ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. За звітний період до районної державної адміністрації  від даної категорії громадян  надійшло 3 звернення.

Як свідчить аналіз надходження звернень, протягом звітного періоду  у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, спостерігається зменшення кількості звернень громадян  до «Урядового контактного центру» та «Сумського обласного контактного центру»73 звернення за перше півріччя  2017  проти 99 у  2016 року.

Планується та систематично проводиться особистий прийом громадян, в райдержадміністрації прийом громадян здійснюється головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації не рідше чотирьох разів на місяць, а також двох особистих виїзних прийомів громадян.

Під час проведення прийомів проводиться роз’яснення чинного за-конодавства України, що дає можливість підвищити рівень правових знань мешканців територіальних громад району.      

  У районній державній адміністрації працює “пряма” телефонна лінія, громадяни мають можливість безпосередньо спілкуватись з керівництвом районної державної адміністрації.

Порушень термінів розгляду звернень громадян протягом звітного періоду 2017 року не допущено, скарг на неналежний розгляд звернень громадян не надходило. Фактів порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян» не виявлено.