Районна газета

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН - НА ПОРЯДКУ ДЕННОМУ

На апаратній нараді при голові райдержадміністрації розглянули питання про стан роботи із зверненнями громадян у Великописарівській районній державній адміністрації за І квартал 2017 року

З даного питання перед присутніми виступила начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Наталія Малафій.

«Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», районною державною адміністрацією протягом І кварталу 2017 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами», - зазначила Наталія Малафій.

  За її словами, з метою розв’язання своїх проблем до районної державної адміністрації протягом І кварталу  2017 року звернулося 38 громадян, що на 12 звернень більше, ніж за звітний період 2016 року. З них поштою - 8, прийнято на особистому прийомі - 30, в тому числі з Сумської ОДА- 3. Порушено питань у зверненнях громадян – 42, що на 26 більше ніж за звітний період 2016 року.

Як свідчить аналіз надходження звернень, протягом звітного періоду  у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, спостерігається зменшення кількості звернень громадян  до «Урядового контактного центру» та «Сумського обласного контактного центру» 31 звернення у І кварталі 2017  проти 55 у І кварталі 2016 року.

За І квартал 2017 року до райдержадміністрації надійшло 2 колективних звернення від батьків учнів Ямненської ЗОШ.

Планується та систематично проводиться особистий прийом громадян, в райдержадміністрації прийом громадян здійснюється головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації не рідше чотирьох разів на місяць, а також двох особистих виїзних прийомів громадян.

Відповідно до графіка прийому громадян за місцем їх проживання у звітному періоді 2017 року керівництвом  районної  державної  адміністрації здійснено 28  прийомів  громадян за місцем їх проживання, з них : 10 – головою, 12 - заступниками голови та 6 – керівником апарату райдержадміністрації. Під час прийомів надійшло 30 звернень громадян , які порушили 31 питання, з них - 2 колективних. За результатами розгляду звернень 4 питання  вирішено позитивно,  27 - дано роз’яснення. 

Під час проведення прийомів проводиться роз’яснення чинного законодавства України, що дає можливість підвищити рівень правових знань мешканців територіальних громад району. Всі звернення, що надходили до райдержадміністрації, інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування були розглянуті в установлені терміни.