Районна газета

ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗА 2016 РІК

На засіданні колегії райдержадміністрації розглянули питання про стан роботи органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування району із зверненнями громадян за 2016 рік

 «В органах державної виконавчої влади і місцевого самоврядування району склалась певна система роботи щодо розгляду звернень громадян, як того вимагає Закон України «Про звернення громадян», - зазначила Наталія Малафій, начальник загального відділу апарату райдержадміністрації.

За її словами, протягом 2016 року до Великописарівської районної державної адміністрації надійшло 59 звернень. Порушено питань у зверненнях громадян – 67.

Звернення надходили з питань соціального захисту населення – 14, праці та заробітної плати - 2, освіти – 12, аграрної політики та земельних відносин - 19, діяльність місцевих органів виконавчої влади – 1, охорони здоров’я - 2, комуна-льного господарства - 4, забезпечення дотриманості законності та охорони пра-вопорядку - 2, з питань фінансової підтримки, митної політики - 1, сім’я, діти, молодь - 1, транспорт і зв'язок - 2  та з інших питань – 7. З числа усіх розглянутих у зверненнях питань вирішено позитивно – 27, на 13 надано роз’яснення та 3 пи-тання на стадії розгляду.

Найбільша кількість звернень надійшло від жителів смт Велика Писарівка,  смт Кириківка,  с. Солдатьське, с. Пожня, с. Попівка. Так, жителі смт Кириківка найчастіше звертались на Урядову гарячу лінію з питань призначення субсидії, виплат соціальних допомог. На всі звернення надані письмові відповіді. Та такі питання можна було вирішити на рівні району. Також, до таких питань належать перекриття води сусідом чи виплата орендної плати за землю.

Жителі смт Велика Писарівка також найчастіше звертались з питань призначення та виплати субсидії. Питання спуску води по вулиці, яке відноситься до компетенції селищної ради.

Жителі с. Солдатське зверталися  з питань призначення і виплати субсидії.

Жителі с. Попівки найчастіше звертались з питань відновлення марштурного сполучення.

Жителі с. Пожня звернулись з питання очистити джерело криниці на вулиці Першотравневій.

Такі питання можна було вирішити на рівні сільських, селищних рад та  району.

За звітний період від Адміністрації Президента України надійшло 4 звернення: від жительки села Спірне (Ямненська сільська рада)  з питання вирубу дерев біля подвір’я заявниці, від жителів села Крамчанка (Солдатська сільська рада)  з питань виділень земельних ділянок учасникам АТО .

Проведено 99 виїзних прийомів громадян, з них: 27 - проведено головою, 48 - заступниками голови та 24  -  керівником апарату райдержадміністрації.

У  2016 році до райдержадміністрації надійшло 9 колективних звернень.

За  2016 рік через електронну пошту від державної установи «Урядовий контактний центр» та «Сумський обласний контактний центр» до районної державної адміністрації надійшло 221 звернення. Серед порушених питань найбільше стосувалося соціального захисту населення, аграрної політики та освіти.

У районній державній адміністрації працює “пряма” телефонна лінія, громадяни мають можливість безпосередньо спілкуватись з керівництвом районної державної адміністрації. Виділено окреме приміщення для прийому громадян, обладнане засобами відеозв’язку. За 2016 рік на «пряму телефонну лінію» надійшло 25 звернень.

Всім заявникам надавались письмові відповіді та роз’яснення за підписом голови райдержадміністрації.