Районна газета

Довідкова інформація

Історична довідка про Великописарівський район

Географічне положення та відомості про район

Склад адміністративно-територіальної одиниці

ОГОЛОШЕННЯ

Інформація розміщенна 02.06.2014

ДО ВІДОМА ОРЕНДАРІВ ВОДНИХ ОБ’ЄКТІВ

ТА ГОЛІВ СІЛЬСЬКИХ/СЕЛИЩНИХ РАД

Сумське обласне управління водних ресурсів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1101 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства водних ресурсів» на договірних умовах виконує:

  • розроблення та видачу паспорта водного об’єкту;
  • розроблення та узгодження режимів експлуатації водного об’єкту;
  • складання проектно-кошторисної документації на будівництво та капітальний ремонт ставків, водойм, гідротехнічних і противопаводкових споруд;
  • обстеження, надання висновку та розроблення проектно-кошторисної документації на будівництво систем зрошувального землеробства;
  • підготовка та видача технічних умов на проведення інженерних робіт на землях водного фонду та об’єктах меліоративних систем. 

Телефони для довідок: (0542) т/ф 78-83-08, т. 27-90-92, т. 27-51-72.

Шановні підприємці Великописарівщини!!!

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій спільно з Сумською обласною державною адміністрацією 8 квітня 2014 року о 10.00 на базі Сумської торгово-промислової палати буде проведено семінар на тему: «Світова торговельна система: сучасна діяльність СОТ та її вплив на бізнес», що відбудеться у виставковому комплексі «Іллінський» (місто Суми, вул. Іллінська, 7а, 2-й поверх).

Семінар проводиться в рамках реалізації проекту «Торговельна політика і практика в Україні» за фінансової підтримки уряду Швеції. Мета проекту - підвищення прозорості торговельної політики і практики в Україні у контексті вимог СОТ та СС, посилення інституційної спроможності Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та інших центральних органів державної влади України щодо виконання зобов’язань членства у СОТ у сфері прозорості.

Оголошення

З метою розвитку міжнародного молодіжного волонтерського руху, виявлення та підтримки творчих ініціатив молоді, відвідування навчальних та молодіжних закладів, а також ознайомлення з культурною спадщиною європейських країн з 1 по 8 травня 2014 року планується міжнародна поїздка до Польщі та країн Балтії.

Взятии участь у зазначеній поїздці запрошуються представники районних, міських, обласних державних адміністрацій, співробітники, учні навчальних закладів, лідери молодіжних і дитячих громадських організацій, засобів масової інформації тощо.

Витрати на проживання, харчування та проїзд передбачаються за рахунок учасників поїздки або відряджуючої сторонни.

За додатковою інформацією про умови міжнародної поїздки прохання звертатися до Всеукраїнської молодіжної організації «Серце до серця» (контактні тел.: 0977445758, 0930318089, 0674077798,0503304092). 

Орієнтовний план поїздки до Польщі та країн Балтії 28.04.2012-05.05.2012

Перелік документів, необхідних для оформлення Шенгенської візи

 

Про проведення чемпіонату з перукарського мистецтва

З метою розвитку перукарських послуг, вдосконалення професійної майстерності перукарів та підвищення культури і якості побутового обслуговування населення Сумське об'єднання перукарів разом з Сумським виконавчим комітетом 01-02 березня 2014 року проводить     І Відкритий Сумський регіональний чемпіонат з перукарського мистецтва, нігтьової естетики та макіяжу 2014 (The Sumy Regional Cup Open) у виставковому центрі "Іллінський" (м. Суми, вул. Іллінська, 7а). 

На чемпіонаті відбудуться конкурси:

з перукарської майстерності в жіночій та чоловічій номінаціях (майстри та юніори);

з нігтьової естетики: моделювання нігтів за акриловою/гелевою технологією, художній розпис нігтів та фантазійний об'ємний дизайн нігтів;

з макіяжу: боді-арт за темою "200-річчя Кобзаря", весільний макіяж та фантазійний макіяж за темою "Весна іде, красу несе".  

Під час чемпіонату будуть проведені:

майстер-класи призерів чемпіонатів Європи – провідних перукарів, візажистів і майстрів манікюру з міст Київ та Дніпропетровськ;

виставка-продаж обладнання, інструментів та парфюмерно-косметичних товарів для перукарень.

Заявки на участь у чемпіонаті (із зазначенням номінації для участі) направляти на електронну пошту оргкомітету чемпіонату: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Вартість участі в чемпіонаті одного учасника (категорія майстрів) в одній номінації – 150 гривень, у двох – 250 гривень, у трьох – 350 гривень, для категорії юніорів – відповідно 100, 150, 200 гривень, учні та студенти галузевих навчальних закладів – сплачують відповідно 50, 70 та 100 гривень.

За більш детальною інформацією, щодо умов проведення конкурсу звертатися до відділу економічного розвитку і торгівлі Великописарівської районної державної адміністрації.

ІНФОРМАЦІЯ

про умови конкурсу соціальної реклами «Сім’я і робота - наша турбота»

У Конкурсі можуть брати участь як раніше створені рекламні продукти соціальної спрямованості, так і новостворені. До участі ми запрошуємо талановиту молодь, студентів вищих навчальних закладів, а також співробітників рекламних агентств та компаній – ваших партнерів.

Зміст робіт має показати важливість розв'язання проблем тендерної рівності у питанні поєднання сімейних обов'язків (догляд за малими дітьми) та кар'єри, формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов'язками, а також створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.

Конкурс має три номінації: друкована реклама (плакат, постер); фотографія; відеореклама (відеоролик).

Роботи в усі номінації подаються в електронному вигляді у високій якості для друку і демонстрації на екрані. Вимоги до робіт у номінації «Соціальна фотографія» - обсяг інформації в одному файлі - не менше 2 Мб і не більше 5 Мб.

Більш детально з вимогами до конкурсних робіт можна ознайомитися на сайті проекту «Знову до роботи...»: znovudoroboty.org.ua.

Загальний призовий фонд Конкурсу - понад 45 тисяч грн.

У кожній номінації конкурсу визначаються призери, яким присуджуються перше, друге та третє місця. Роботи, що зайняли призові місця, нагороджуються дипломами Конкурсу та цінними призами. На Конкурсі передбачено спеціальні призи, зокрема, приз глядацьких симпатій.

Призери та володарі спеціальних призів Конкурсу мають право використовувати призи та дипломи Конкурсу для реклами і популяризації власної творчості.

Враховуючи значну увагу ЗМІ до діяльності проекту «Знову до роботи...», передбачаємо широку інформаційну підтримку підсумкових заходів Конкурсу.

Заяви та готові матеріали просимо надсилати на електронну адресу:st@znovudoroboty.org.ua, або поштою: м. Київ, вул. Фролівська, 1/6.

Більше про зміст проекту та Конкурсу - на сайті: znovudoroboty.org.ua

Запрошуємо!

З 09 по 14 грудня 2013 року проводиться Всеукраїнський тиждень права присвячений Дню захисту прав людини. 

В рамках тижня права з 16-00 до 18-00 години 10, 11, 12 грудня 2013 року у читальному залі Великописарівської центральної районної бібліотеки за участі представників Великописарівської районної державної адміністрації, управління соціального захисту населення, управління Пенсійного фонду України у Великописарівському районі та районного управління юстиції буде надаватись безоплатна первинна правова допомога громадянам.

За довідками звертатись за телефонами: 5-15-73, 5-15-97.

Запрошуємо громадян району до Великописарівської центральної районної бібліотеки для отримання безоплатної первинної правової допомоги.

Шановні підприємці та жителі району!!!

На виконання Угоди про взаємовигідне співробітництво між Сумською та Курської областями до Сумської обласної державної адміністрації надійшов лист Адміністрації Курської області Російської Федерації щодо проведення 13 грудня 2013 року у м. Свобода Золотухинського району Курської області універсальної виставки-ярмарку "Новорічна казка". Під час проведення ярмарку заплановано реалізацію широкого асортименту продовольчих та непродовольчих товарів, товарів новорічної атрибутики, проведення дегустації продукції місцевих товаровиробників, демонстрації моделей одягу та святкової культурно-мистецької програми.

Контактні дані організаторів заходу у м. Свобода: (4712) 70-10-07, 51-25-42, 70-24-88, 51-26-15, 51-37-46, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

ОГОЛОШЕНО ГРАНТОВИЙ КОНКУРС «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНИ»

Фонд майбутнього України оголошує проведення першого національного грантового конкурсу “Інтелектуальний капітал України”.

Мета проведення конкурсу – підтримка проектів, орієнтованих на підвищення та створення інтелектуального капіталу України, включення держави у світові інтелектуальні процеси. Базовим вектором конкурсу є спрямованість тематик на дослідження та проектування майбутнього України та світу.

 Основні тематичні пріоритети конкурсу:  майбутнє України в мінливому світі; майбутнє міст, осель і систем розселення; нове мислення для нового світу; освіта майбутнього; суспільство майбутнього та його нові цінності; здоров’я і довголіття; мистецтво для майбутнього; постіндустріальні економічні системи; інформаційні технології: майбутнє в сучасному світі; біотехнології, що змінюють світ; техніко-технологічні рішення майбутнього.

Заявки на учать у першому етапі конкурсу приймаються до 3 лютого 2014 року. Пріоритет у підтримці буде надано проектам, що демонструють можливість сталого розвитку після завершення фінансування зі сторони Фонду.

Більш детальну інформацію можна знайти на сайті конкурсу “Інтелектуальний капітал України” http://grants.future-ukraine.org.ua або дізнатися за телефоном (044) 207-47-68.

 

ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ БУДЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНО КВАЛІФІКОВАНИМИ ТА ПРОФЕСІЙНИМИ ЛІДЕРАМИ

Вже п’ять років поспіль Школа вищого корпусу державної служби, утворена у жовтні 2008 року, здійснює надзвичайно потрібну роботу – створює безперервну дискусійну платформу для розвитку висококваліфікованої управлінської когорти керівників-лідерів на державній службі.

Утворена з метою досягнення низки стратегічних цілей, Школа вищого корпусу державної служби спрямовує свою діяльність на забезпечення методично-ресурсного супроводження та інформаційно-аналітичної підтримки професійного розвитку державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Ключовим продуктом Школи є впровадження річної тренінгової програми розвитку лідерства для державних службовців першої та другої категорії посад державних органів, на які поширюється дія Закону України «Про державну службу».

У 2010 році учасниками Програми розвитку лідерства, які були запрошені на основі спеціально розроблених критеріїв відбору, стали 120 державних службовців І-ІІ категорії посад, що працюють у центральних органах виконавчої влади, у 2011 році – 139 слухачів, у 2012 році – 150 осіб, а у поточному році забезпечено збільшення кількості учасників Програми на 20%, і їх загальна кількість становить 180 осіб.

До викладання у Школі залучаються українські та іноземні тренери, консультанти з приватного сектору, іноземні та вітчизняні фахівці з державного управління, представники вищого корпусу державної служби.

Школа вищого корпусу державної служби співпрацює з провідними навчальними закладами світу в галузі державного управління, а саме: Голландським інститутом державного управління (ROI), Данською школою публічної адміністрації (DSPA), Баварською школою управління (BVS), Національною школою Уряду Великої Британії, Європейським інститутом державного управління (EIPA), Школою державної служби Канади, які мають багаторічний досвід роботи з державними службовцями.

Успішне реформування Школи вищого корпусу та вдале проведення програм для вищого корпусу службовців дає усі підстави сподіватись, що державна служба та служба в органах місцевого самоврядування буде забезпечена кваліфікованими та професійними лідерами, здатними забезпечити повноцінне функціонування системи публічного управління, керованість і передбачуваність подальшого розвитку України у процесі інтеграції до стандартів Європейського Союзу.

 

ДО УВАГИ СУБ′ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Відповідно до Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2013-2014 роки комунальна установа «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради проводить семінар для підприємців з питань змін у процедурі подання звітності та сплати єдиного соціального внеску.

Запланований захід відбудеться 11 жовтня 2013 року . Початок о 11 годині   за адресою м. Суми,  вул.  Горького, 21 (2- ий поверх, актова зала).

 Запрошуємо усіх бажаючих суб’єктів малого та середнього підприємництва.

***

ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ПО СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

У СУМСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ ТА УПРАВЛІННЯ
ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

ДЛЯ ФАХІВЦІВ ІЗ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ БУДЬ-ЯКОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ПРОПОНУЄ ОДЕРЖАТИ ЕКОНОМІЧНУ ОСВІТУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «МАРКЕТИНГ»

Відповідно до зростаючих вимог щодо освітнього рівня керівників органів державної влади та місцевого самоврядування у Сумському державному університеті вже кілька років існує сучасна програма перепідготовки (одержання другої вищої освіти) з маркетингу, яка дозволяє за заочною та дистанційною (індивідуальною) формами навчання отримати новітні знання із застосуванням сучасних методик та інтерактивних технологій, що необхідні для керівників в умовах ринкової економіки.

На 2013-2014 рік прийом документів розпочато з 15 вересня закінчується прийом документів 15 жовтня 2013 року!!!.

Вартість за весь період навчання – 14 тис. грн.

Оплату можна здійснювати поетапно.

Контактні телефони: 0542-68-77-17 - факультет підвищення кваліфікації та післядипломної освіти СумДУ;

0542-68-78-44 – кафедра маркетингу СумДУ; e-mail: 687844@ukr.net